torsdag 2 maj 2013

Med risk för epilepsi


Vår lägenhet är verkligen världens finaste.
Vi älskar varenda millimeter av den.
Typ.

Men denna tapet...

...vad säger man?

Jag kan inte ens titta på den eftersom jag är rädd att börja må illa av alla mönster. Lite som ett kalejdoskop. Det snurrar i hela skallen. Jag är superkänslig för mönster. Discostrobbar får mig t.ex att vilja kräkas.

Så innan jag får ett epilepsianfall, vill jag fråga er. Hur tar man bäst bort en tapet om man inte ska måla över den?

3 kommentarer:

  1. Den är ju FANTASTISK!

    SvaraRadera
  2. http://flugger.se/Faerg/Maaleriverktyg/Tapetverktyg/Tapetloss_faerdigblandad(TLOSS%20FB).aspx

    SvaraRadera
  3. Nja, den kanske är fin men jag har svårt att se det eftersom jag blir packad varje gång jag tittar på den. Lite som att vara på en gungande båt.

    Tack anonym! Då löser det sig!

    SvaraRadera