torsdag 17 september 2015

Nya fynd!


Gick ner med gammal reklam och kom upp med en massa skoj! Någon måste ha flyttat precis eftersom hela grovsoprummet var fyllt till bredden. Mest var det bara junk men mina ögon föll direkt på dessa fina plåtaskar och den lilla buss-sparbössan.
Jag får se om jag låter askarna vara som de är. De är hemskt fina båda två. Men den lilla hippiebussen känns lite kaotisk. Jag tror att den ska målas om till något skojigt. Vi får se vad det blir.


Två skateboards fanns också. Jag tycker att skateboards i sig är snyggt som inredningsdetalj men funderar ändå på att ge dem ett ansiktslyft. Kommer jag inte på något kul, kanske de hamnar tillbaka i groven. Vi får se. Nu har jag i alla fall några nya karameller att suga på.

1 kommentar:

  1. Du kan sätt upp dem på en vägg som hyllor, vid sängen som sängbord eller ställa färska örter på dem.
    Var i dina trakter igår kväll, alltså i Sthlm, och tittade på Babben. Vi fick ett riktigt gott skratt och god mat.
    Kram
    zazza

    SvaraRadera