tisdag 30 april 2013

Älskar Wrapp!


Idag träffade jag en kompis och fikade. Sedan skulle vi springa lite ärenden som posten, apoteket, Mac-store etc.
Jag kom på att jag hade en Hemtex och en Indiska på min Wrapp-app. 25 kr och 50 kr.

På Indiska köpte jag 8 stearinljus. Det kostade totalt 60 kr. Fick casha enbart 10 spänn.
Alltså, ni måste ladda hem denna app! Den är tokbra! Den var bättre förut då de hade Clas Ohlsson och sånt men de har fortfarande en del erbjudanden som man faktiskt vill använda.

När jag gick till Hemtex, hade de rea på vissa grejer. Och det gällde köp 2 men betala bara för 1. Jag hittade dessa stora ljuslyktor för 79:- stycket. Fick alltså två stycken för 54 spänn. Hon frågade om jag ville bli medlem. Sure sa jag och skrev på. För det fick man 50:- i välkomstpresent. Klockrent tyckte jag och köpte även de mindre ljuslyktorna som kostade 49:- styck + en på köpet.

Vilka bra kap va?
Älskar när det känns som att man rånar affären och att det inte är dem som rånar en.
Som det annars alltid känns...

Tack Wrapp! Och var snälla och gör en deal med Åhléns, H&M, IKEA, Kjell & c/o etc etc etc så lovar jag att fortsätta använda er app till dagen jag dör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar