söndag 13 december 2015

Glaskupa, Showroom, Minimonter från Eva Solo


Här länge googlat denna glaskupa från Eva Solo innan jag beslutade mig för att slå till. Den är rätt dyr och jag hade aldrig sett den i verklighet så jag visste inte exakt vad jag hade att förvänta mig.

Den visade sig vara mycket större än vad jag hade trott och det var jättepositivt. I sin botten har den som silikonveck som man kan fästa sina kära ägodelar i så att de står stadigt utan att falla eller limmas.


Här är några exempel i den medföljande foldern.


Nu satte jag bara in någonting i den för att ni skulle få se. Jag ska välja ett objekt som jag vill ha i montern så småningom. Jag är fullkomligt kär i denna och skulle inte ha något emot att ha många många fler minimonter/ar. Älskar Eva Solo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar