måndag 25 mars 2013

Subito hjärta Zlatan



Idag var jag på stan och sprang några ärenden. Fikade lite med min älskade vän Caroline Giertz också, vi berättade om livet, ditten och datten.

Lite shopping blev det också. Köpte ursnygga sänglakan på H&M Home i en brungrå färg.
Lite svart garn från Hemtex blev det också för mina bloggprojekt i framtiden. Garnet är gjort av gamla pet-flaskor och det tyckte jag var extra bra för miljön.



Men håll i er nu.

Jag fick Zlatans autograferade bok!
Henrik är ett megafan av Zlatan och när jag på Facebook såg att eventbolaget Subito lottade ut ett ex Zlatan-signerad bok, deltog jag genast.

Fick reda på att jag hade vunnit den och åkte genast in för att hämta mitt ex till Henrik.

Och så fick jag ju också chansen att kramas lite med mina vänner Daniel Lindroth och Marita Hammervold som driver Subito.
Här har även de lagt upp en bild på vår lilla interaktion.

De har alltså ett eventbolag som anordnas fester, premiärer och releaser. Subito är det bästa och snabbast växande eventbolaget just nu och drivs av dessa begåvade och ursnygga IT-människor!

Ingen fest utan Subito alltså.
Lägg det på minnet.

De gav mig även lite prover på ReCharge som tydligen ska vara som en koffeinkick som jag måste testa. Dricker på tok för mycket kaffe annars.
Jag blev dessutom inbjuden till deras releasefest av premiären till Game Of Thrones, säsong 3 imorgon kväll.
Ska bli skitroligt! Och jag behöver ju faktiskt komma ut lite oftare.


2 kommentarer: