söndag 13 mars 2016

Mera Marshallprylar!


Marshall har tagit fram Bluetooth On-Ear hörlurar. Perfekt tyckte vi och slog till på dem också.
Jag är en sån person som alltid har på mig hörlurar. Gillar att se film och TV-serier så. Vill liksom inte missa ett enda bakgrundsljud som gör helheten så fullkomlig.
Därmed innebär det också att jag alltid trasslar in mig i kablar. Hatar verkligen kablar...



Den här varianten heter Major II. Vad jag älskar med dem är hur hela grejen styrs via två knappar. En för att aktivera Bluetooth och en för att byta låt, höja volym eller svara i telefon. Hur fiffigt är inte det? Man går runt på stan och lyssnar på musik. Vips får man ett samtal och klickar in sig i det. Inga JÄVLA kablar.

Det bästa av allt! 30 timmar räcker laddningen. Man behöver verkligen inte ladda dem ofta.

I love it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar