tisdag 24 november 2015

Jubla för Jula!


Vi var på Jula i helgen eftersom vi skulle köpa klarlack men det slutade med att vi shoppade loss ordentligt. De hade Permanent Marker pennor på rea och såna behöver jag verkligen. Vi köpte mattknivar, glödlampor till en taklampa jag har beställt m.m, m.m. Jag blev som tokig därinne.

Men det finaste som jag bara dog för, var denna bensindunk. Alltid tyckt att bensindunkar är skitsnygga. Denna var på rea och kostade 79 spänn.


Den får bo i bokhyllan.

4 kommentarer:

  1. Vet du att det är Black Friday på fredag med massor av nedsatta varor på nätet?
    Kram
    zazza

    SvaraRadera
  2. Tänkte du på nån särskild butik? Tycker sällan man ser något bra på Black Friday.

    SvaraRadera
  3. Nej, tänkte inte på något speciellt, men det kanske finns rea på Le Creuset-prylar. Tyvärr burker det väl vara så att det är rea på sådant somär svårsålt eller väldigt dyrt.
    Har du varit in och kollat på det som jag tipsade om förut, där kanske det finns något som du gillar?
    Kram
    zazza

    SvaraRadera
  4. Såg faktiskt vissa reor som verkade bra. Sthlm Outlet t.ex men jag kommer inte hinna dit tyvärr. Hoppas du hittar något skoj! :D

    SvaraRadera