söndag 16 augusti 2015

Svampplockningsfantaster! Se hit!


 Massor med kantareller svamphund kantarellår proffssida om svamp amatör
Toalettpapper använder man ju.

Upptäckte att det fanns en kod på Serlas toalettpapperspåse och tänkte, vad fan är det?
säsongens första kantareller kantarellskörd vi har plockat kantareller idag tyresta nacka reservatet
Gick in på deras hemsida och checkade. Det visade sig att dessa koder kan man samla på och sedan byta in dem mot varor i deras poängshop.
säsongens första kantareller kantarellskörd vi har plockat kantareller idag tyresta nacka reservatet
Jag som är svampplockningsfreak, höll på att gå under när jag såg att de hade ett svampplocknings-kit. De har annat också och får in nytt hela tiden.massor med kantareller tidiga i år kantareller stora nog att plocka ut och plockasvampar i örebro, skåne uppsala göteborg stockholm 2015 svamp huddinge närke jämtland eskilstuna
Fick setet som kom i världens finaste ask. säsongen har börjat svampsäsong
svampguiden var kan man veta om svamp svampfynd, finns det någon svampguide online på nätet

Det är en korg med nät på sidorna och tre fack för olika svampar eller vad man nu vill.


Och en svampkniv med rensborste.


Detta kostade mig 1000 poäng, dvs typ 10 paket toalettpapper.

Vill du slippa köpa fullt så många paket, kan jag värva dig. Då behöver du bara samla 900 till. Om du går med utan värvning, är det inga bonuspoäng.

Jag postar inte din e-mail här. No worries, värvar bara och raderar e-mailen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar