måndag 30 september 2013

Kokbokshylla

 fira mackis diy moppe ikea  fira mackis diy  fira mackis diy moppe ikea  fira mackis diy  fira mackis diy moppe ikea  fira mackis diy  fira mackis diy moppe 
Jag har haft det lite svårt att lösa problemet med att ha för många kokböcker. De får liksom inte plats hur man än staplar runt dem.
Idag kom jag på den briljanta idén att ta en IKEA Moppe byrå. Det är den sorten med en enda udragbar låda.
Jag målade den mörk för ett tag sedan och turkos inuti.

 fira mackis diy moppe ikea  fira mackis diy  fira mackis diy moppe ikea  fira mackis diy  fira mackis diy moppe ikea  fira mackis diy
Så själva inre lådan är den till vänster. Liggande
Och dess utsida är den högra lådan, stående.

Nu fick jag plats med alla böcker och fint som attan blev det också.

Ta gamla lådor, byråer och ställ på långsådan, kortsidan och gör hyllplan av dem!

2 kommentarer:

  1. Jättesnyggt! Inspirerande :) Ser fram emot att inreda mitt egna framtida kök som ska vara större än det jag har nu ^^ /kraffs

    SvaraRadera