lördag 1 juni 2013

Dille på trä


Dessa kruklådor från IKEA som jag köpte för några år sedan har verkligen kommit till användning nu. Jag har fått fnatt på att bygga små hyllor av dem.
Älskar hur träet reagerar med föremål.


Kollade just på IKEA's hemsida men de verkar inte ha dem kvar. Helt ärligt tänkte jag att jag skulle köpa typ 30-50 stycken till och bygga en hel bokhylla med dem.
prenumerera med premie, gåvor, gåva, 3 nr, 4 nr, hudprodukter, voluspa, av hudvård, smink, knivar
De är ju så galet snygga och tål ju att sättas åt vilket håll som helst. Tänk en bokhylla som rumsdelare. Hyllplanen kan ju titta åt båda hållen och åt sidorna.
Fasiken vad jag vill ha det nu!
träningsset, mjukisoverall, ittala kosta boda smycken voluspa, doftljus, clarins, decleor, make up store
Det är ju inte omöjligt att bygga lådor själv men deras pusslade sidor är så snygga och det kan jag inte göra själv.


Nu har jag dem i badrummet (som ni ser), köket, där de är kryddställ och på balkongen.


träningsset, mjukisoverall, ittala kosta boda smycken voluspa, doftljus, clarins, decleor, make up store

En annan fixering just nu är grönt. Grönt är verkligen en färg som inte sticker i ögat utan bara harmoniserar med alla naturliga färger som vitt, svart, grått, trä, metaller, sten osv.

prenumerera med premie, gåvor, gåva, 3 nr, 4 nr, hudprodukter, voluspa, av hudvård, smink, knivar

Tänk att man kan bli så kär i så enkla grejer...

3 kommentarer:

  1. Likadana satte jag ihop, tapetserade och har nu som nattduksbord fästa på väggen! Rolig blogg!

    SvaraRadera
  2. Likadana satte jag ihop, tapetserade och har nu som nattduksbord fästa på väggen! Rolig blogg!

    SvaraRadera
  3. Åh det vill ju jag se!! Vad fint!

    SvaraRadera