måndag 1 april 2013

Jag är lite ledsen idag




Under påskhelgen har vi packat, kastat, fixat, monterat ner, spacklat, skruvat...

Vi har helt missat allt vad påsken heter. Ätit snabbmat och däckat så trötta att man bara vill grina krokodiltårar.

Drömde att jag var på något lyxigt badhotell i ett varmt land och vaknade till det här.

Hela kroppen gör så ont. Diskbråcket är i full blom och varenda led skriker "Hjälp!" av smärta. Jag har blåmärken överallt pga saker man har gått in i som påminner om en fru som är gift med fel man.
Och såhär ska vi leva tills vi flyttar och då ska vi leva såhär bra länge innan saker och ting kan packas upp eftersom vi måste renovera och fixa med den andra lägenheten innan vi packar upp...

Helt ärligt, jag har fått en seriös dipp idag. Muntra upp mig, kära vänner och läsare.
Jag orkar faktiskt inte så mycket mer just nu.

4 kommentarer:

  1. Se det på den possitiva sidan :) Nya mål och drömmar väntar.Väldigt kul och spännande :) För att inte bryta ihop och ge upp så gråter vi ut en skvätt för att orka lite till, blåmärken kan vara jävligt coolt!! Skryt och visa hur mycket du kan och har slitit ;)
    Diskbråck ..... Inte kul eller bra! Låt nån annan lyfta det tunga , Du gör ju så mycket annat som ingen annan kan göra :)
    Snarblöt det sommar och du får nog lite tid över för att njuta av värmande och bra sol.
    Sen kommer hösten, då är jag där Så att vi kan hamstra svamp tillsammans :)
    Håll ut och va stark ! Efter regn kommer solsken :)
    Puss <3

    SvaraRadera
  2. Åh Ana-liza, vilken fin vän du är! Du har rätt!

    Till hösten ska vi plocka så mycket svamp att vi aldrig mer vill se en svamp. Av allt jag längtar till, är svampplockning det som tar priset.

    Henrik ledsnade också så vi drog mot Kungens Kurva. Det alla tycker är stressandr, är värsta coolmedicinen för oss, dvs Ikea.
    Älskar dig buddy <3

    SvaraRadera
  3. Jobbigt att ha ont i ett flyttkaos. Men snart får du värme o vila ett tag. Nya lägenheten kommer att bli BÄST!!(så småningom). Och trots blåmärken och stekpannehistorien är du förlovad med rätt man! Kramar./Li

    SvaraRadera
  4. Hhahahahaa! Stekpannegrejen var sjukt rolig!
    Ja han är en fin kille och du är en ljuvlig människa!
    Puss
    Y

    SvaraRadera