lördag 9 mars 2013

Helgfrukost


Min karl tar sin helgfrukost på fullaste allvar. Det tar säkert en halvtimme att förbereda men är en viktig ritual.

Dyraste lagrade ostarna, finaste serranon, perfektaste kokta äggen och färskpressad blodapelsinjuice.
Sedan kommer han in till sovrummet med allt på en bricka, lägger sig igen, äter och är helt rofylld.

Jag må göra avancerade kreationer i den här bloggen men det är överkurs för mig.
Själv föredrar jag en kopp svart kaffe. Om jag orkar hämta igen, blir det två...

3 kommentarer:

  1. Vill du tävla om grymma sminkprodukter och samtidigt hjälpa mig vinna en tävling? Skulle betyda såååå mycket om du stöttar mig
    http://adaras.se/2013/march/naglar-i-eurovision-song-contest-anda.html#comment

    SvaraRadera
  2. Helgfrukosten är ju något av det mysigaste på hela veckan. När man verkligen har tid att sitta ett tag och göra i ordning något gott!

    SvaraRadera
  3. Ja det är verkligen mysigt! Jag gillar att vara vaken en stund innan jag äter frukost. Annars hade jag joinat.

    SvaraRadera