fredag 22 februari 2013

Wrapp it in!

Ett smart och gratis inredningstips ni aldrig kan få för mycket av, är Wrapp-appen som finns till både Android och iPhone.


Vissa känner till det men det är fortfarande rätt få personer som har appen. Om man har den, kan man både skicka och få presentkort. Alltså inte rabattkort utan rena pengar snarare. De har massvis av företag anslutna till sig.


Igår var vi i ett köpcentrum för att handla mat. När vi hade gjort det, slog det mig att jag och Henrik hade fått ett Wrapp-presentkort var till Hemtex. Presentkortet var värt 50:-. Vi gick förbi Hemtex och kollade men fann inget vi behövde. Däremot hade de stearinljus för 10:- styck. Jag valde fem stycken och Henrik tog också fem.
10 ljus fick vi. Bara sådär. Helt gratis.

Vi kollade vad mer Wrappen hade, som vi kunde skicka till varandra och som dessutom fanns i köpcentret. Vi upptäckte både Lindex och Indiska och skickade 50 kronor till varandra hos båda.

Lindex fann jag ett guldkedjebälte som var på rea och Henrik tog ut bomullsrondellerna och nagelfilen åt mig eftersom jag ändå skulle köpa det enligt vår shoppinglista. Detta var till ett värde på totalt 100:-.

Indiska hämtade jag rökelse i alla möjliga dofter och färger. Hämtade 4 paket. Fick betala 10 kronor extra.
Har gjort jättefint här hemma med dem och visar det i ett annat inlägg någon dag.
Henrik plockade ut jättefina, mörklila och svarta stearinnljus. Där var det "köp 4, betala för 3". Det blev 8 stycken. Han fick också lägga till en tia för det.

Totalt hämtade vi brukvaror för 300:- och betalade 20:-.

Småpotatis kanske men helt underbart att komma hem med 18 ljus, 4 paket rökelse, 2 paket bomullsrondeller, nagelfil och ett bälte för 20 spänn.
Det är ju även perfekt att få 50 kronor rabatt om man ändå hade sett ut något man ville köpa för en större summa.

Jag rekommenderar starkt denna (Wr)app! Kommer använda den ofta!

De har även Granit, en gratisvecka på SATS, 100:- på EM möbler (synd att det inte finns en sån på mils avstånd), Jens Lapidus nya novell Heder (gratis), Cervera, JC, Elgiganten, m.fl, m,fl, m,fl....
Tidigare hade de även Clas Ohlsson som är min absoluta favoritaffär och har allt man behöver för att fixa hemma.

Om någon av mina vänner läser detta, skicka gärna mig presentkort på alla fysiska butiker som Lindex, Hemnet, Indiska, Granit, Cervera, JC. Jag lovar att skicka ett presentkort du vill ha tillbaka. Säg bara vilket i meddelandet i Wrappen. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar