måndag 25 februari 2013

Nästa Moppes Askungeförvandling


Såhär ser den ut just nu.
Den är jätteledsen. Nästan lite suicidal.
Kompisen står bredvid och äcklar sig i sin nya guldskrud och sitt sammetsröda inre.
Depressionen finner inga vägar ut. Tär på psyket. Ångesten är som ett tjockt täcke man nästan kan skära i.
Den säger: -Adjö, grymma värld. Adjö.

Och just då hoppar jag in och söver den med narkos.
-Nu ska du somna som groda och vakna som prins.

Är ni nyfikna? Jag lägger upp 2.0 versionen när jag är klar med den. Kanske idag, kanske imorgon.

Klicka HÄR så länge och se hur fint det kan bli om man får kärlek i livet.

2 kommentarer:

  1. Så makalöst jävla sjukt att det står en burk guld och en burk rött och väntar ovanpå mina gamla äckliga Moppar, fast jag har inte kommit till skott... fast de där snygga handtagen hade jag aldrig kommit på, nu snor jag din idé rakt av... nästan. Minus handlaget. Mina blir lite mer klapp-och-klang.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sno! Visa bild sen. Måste få se! Kram på dig älskade Anette!

      Radera