fredag 18 december 2015

Sharpie-pennor i massvis med färger till ett vrakpris


På Panduro finns just nu Sharpie-pennor till ett sjukt bra pris.
Ni som vet vad Sharpie är, vet att det är permanent marker pennor som typ aldrig tar slut.
Jag köpte tre svarta Sharpie när jag var 16-17 år och i år tog den sista slut.

En enda kostar ca 20 kronor annars och nu köpte jag detta set rabatterat dessutom genom koden på Klipster.


Har ni sett att det nu finns något som heter målarböcker för vuxna? Jag funderar på att köpa en sån bok. Då kommer Sharpie vara perfekta. Annars duger de till ALLT. Fina uddar man kan skriva lagom tunt med. De går inte att ta bort så allt som måste markeras tydligt, funkar de till.
Så här ser setet ut. Guld, silver och brons ingår. 4 pennor i neon likaså. Jätteroligt ska det bli!

1 kommentar:

  1. Tjena, tänkte bara tipsa alla som kanske inte har en lokal butik eller som bara vill ha ett stort och billigt sortiment av Sharpie att kolla in butiken som jag startat med två vänner:

    https://www.markersnpens.com/brand/sharpie

    Vill inte verka spammig men du får gärna länka till oss i ditt inlägg om du vill.

    Med vänlig hälsning
    Emma Alxandersson, Markersnpens.se

    SvaraRadera