måndag 30 november 2015

Voluspa, doft är kärlek


Jag är supertorsk på doftljus från Voluspa. Jag har säkert 20 stycken runt här i lägenheten.
Men jag vill rekommendera min absoluta favorit och det är Mandarino Cannela. Doftar som namnet, mandarin/kanel.
Jag blir som hög när jag kommer in i rummet. Alldeles lycklig i hela kroppen.
Passar extra bra såhär i juletider och när det är så deppigt och mörkt ute.
Såg att Åhléns säljer ett trepack med Voluspa-ljus för 499:- Det innebär att en av dofterna blir helt gratis. Mandarino Cannela ingår i den kombon de säljer.

Här på bilden: Min första Mandarino Cannela som nu är slut sedan igår. Till höger om den är den nya förpackningen som faktiskt är snyggare. Den invigdes idag. I bakgrunden är min tredje MC som är jättestor. Den står i vår biograf och doftar utan att ens behöva tändas. Den köpte jag på AgnesAmelia när de hade 40% REA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar