tisdag 1 september 2015

Vi har en vinnare!



Gud vad det har varit svårt att välja bland era motiveringar och fiffiga tips.

Och om du inte vann denna gång, håll utkik, jag ska hålla regelbundna tävlingar. Insåg att det kanske var dumt att göra världens största goodiebag istället för många små som fler kan få ta del av. Men ingen oro. Jag har mer prylar än vad en person behöver under fler livstider.

Vad gäller era förslag fanns det många jättebra men den som tilltalade mig mest av alla var fixaodona@gmail.com.
Gratulerar!

Du har fått ett mail. Skicka mig dina uppgifter så kommer en massa härligheter på posten.

Om jag inte får ett svar inom tre dagar, utser jag en ny vinnare.

Återigen, grattis!

Och ni som inte har vunnit, misströsta inte. Fler tävlingar är definitivt på väg.

Om ni har några frågor om våra renoveringar och tips, skriv er fråga under respektive inlägg. Jag berättar gärna mer om dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar