lördag 5 september 2015

Köpte bord till bion


Vi köpte två såna här bord till vår biograf från Mio.




Under mitt bord, limmade jag in det här facket så att jag har förvaring under bordet. Här på bilden har vi nagelfilar och handkräm som sticker ut. Det är sånt jag pysslar med medan vi ser film.
Det är meningen att vi ska bygga ett sånt fack till Henriks bord också eftersom han är "The Fjärrkontroll Master". Behöver förvaring för kontrollerna. Det är svårt att hitta svarta fjärrkontroller i ett svart rum, kan jag lova.


Facket jag klistrade in, är ju ett av facken vi byggde för LEDljus-adapterna. Sen insåg vi att vi bara behövde en så den andra blev liksom över. 
Tills nu.

Perfekt med just såna här bord i bion. Man ligger ju och ser på film och då kan man ha bordet alldeles inom handavstånd.

Kolla fliken hemmabio för att se när och hur vi byggde bion.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar