tisdag 7 januari 2014

Clas Ohlson = Kärlek!


Seriöst. Om någon frågar mig vilken min favoritaffär är, är alltid svaret Clas Ohlson!
Jag är nog lite sinnes men jag kan spendera timmar där.

Här är gårdagens underbara köp.

Måttrulle med tvärstopp för att mäta räta linjer som ingen tumstock i världen kommer in i.
Tvingar, nypor! Fan vad jag har behövt såna genom åren och alltid ändå glömt att köpa.
Nya vattenpass. En stor och en liten.
Vinkelhake
Nya metallborrar
Spegel och glasskärare (Jävlar vad det ska skapas här!)
Hörselkåpor (Äntligen! Trots att badrummet redan är klart...)
Dymo etikettskrivare och genomskinlig etikettrulle (Gissa om varenda kryddburk äntligen ska få en lapp som inte försvinner i disken)
Uttag till walk-in lampa. (Vi har bara ett sånt klot där som många badrum har. Svinmörkt mao. Nu ska lampa tjackas)

Och
Och
OCH....

ÄNTLIGEN EN EGEN DREMEL!

2 kommentarer:

  1. Det är en underbart bra affär! Jag är också en CO-junkie. Nu står vi inför ett husköp och jag bara längtar efter att få gotta mig i saker från CO. Det ska bli så roligt =)

    SvaraRadera
  2. Ett råd då. köp allt från början! Slipp alla obekvämligheter. Klart att vissa grejer ändå behöver inhandlas retroaktivt.

    SvaraRadera