fredag 31 januari 2014

4 vinglas från Ittala helt gratis!

Ja, man tackar!


Beställde just 4 rödvinsglas från Ittala. Jag älskar att ha fina grejer i hemmet och bäst av allt är när man inte har betalat en enda krona för dem!
Är med i en panel där man två gånger i månaden registrerar sina inköp. Det är en site som registrerar svenskars sällan och oftaköpsvaror för att föra statistik på konsumtion.

Alltså, två gånger i månaden får man ett mail om att det är dags att registrera vad man har köpt de senaste två veckorna.
Jag registrerade två böcker jag beställde online denna gång. Förra månaden tror jag det var mattan från Bauhaus jag registrerade. Det tar typ 20 sekunder att registrera en grej.

Hur som helst. Man registrerar så mycket eller lite man vill. En grej räcker.

Varje månad får man poäng som man sedan kan handla för. Det krävs ingenting mer av dig och dina uppgifter är starkt skyddade av företaget. Har man inte gjort några inköp, skriver man bara det. Man får poängen oavsett.
Shoppen är full av grymma grejer! Det är bara märkesvaror. Sedan får man lojalitetspoäng för att man inte hoppar över någon månad så poäng får man ihop ganska snabbt.

I love it!

Vill du också gå med? Skriv i så fall ditt för och efternamn, din adress, ditt telefonnummer och din e-mail i inlägget eller om du är min kompis kan du skicka ett meddelande till mig via FB så värvar jag dig. Jag postar givetvis inga uppgifter utan anmäler dig bara till panelen. (Värvning är ett måste. De vill bara ha seriösa användare.)

Jag lägger upp mina fina vinglas i bloggen så fort de levereras så att ni får se dem. <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar