torsdag 5 december 2013

Senaste nytt


Idag nådde vi sluttampen. Det är lite kvar men den stora städningen ska göras i morgon. All papp från golvet togs bort och grovdammsugningen skedde.


Här är första bilden från takuppsättningen. Taket blev klart men jag visar mer imorgon när jag orkar plåta...


Här är nya handukstorken


Tvättmaskin och tumlare på plats.


Badkaret fogat och klart.

Bastun färdigställde vi efter att jag tog bilden.


Andreas bygger en dosa för sminkspegeln


Tyvärr blev den för hög så sminkspegeln måste omplaceras. Jävligt surt tyckte vi alla då den har tagit så onormalt lång tid och varit en jobbig nöt att knäcka. Men på måndag kommer den upp.


Arbetsbänken blev jättefin.


Entrén är färdig.

Mer bilder kommer... Jag är döende trött. Så onormalt trött. Det värsta är att vi nu måste börja flytta möbler till bion för att städarna ska komma åt i morgon. Vette fan vart jag ska finna styrka för att bära tunga fåtöljer och apmånga flyttkartonger.

2 kommentarer: