måndag 7 oktober 2013

Ännu fler kartonger...


Vår toalett har dykt upp.
Det är som ett påskägg som kommer vara fullt av skit.


Det är en snajdig sak från Alessi.


Bilderna säger inte så mycket så jag visar såhär istället. Den ser ut såhär när den väl kommer upp. Sjukt söt liten sak.


Det här vet jag inte riktigt vad det är men jag vet att den har med badrums TV'n att göra.


Det här är förstärkaren till TV'n och högtalarna i badrummet.


Det här är också något skumt. Jag tror att det är inbyggnadsdelen till vägghängd toalett.


En låda fylld med frigoliter. Bara Gud vet vad det ligger därnere.


Det här är allt från badkarstapp, duschmunstycke, rör som ska monteras in i väggar, kranar, slangar m.m.


Och spolknapp så att man kan säga, hejdå bajs!

3 kommentarer:

  1. Söööt :) Man blir ju bajssugen på en gång :-p

    SvaraRadera
  2. Jag veeeet! Man vill lägga århundradets bredband alltså!

    SvaraRadera