tisdag 20 augusti 2013

Fotat lite bebisar som gör mig lycklig i hemmet


Galen i dessa vaser! Swing av Birgitta Bonnesen


Mask från Venedig
"You're in danger" - Eyes wide shut.


Splitternya örtkrukor från Sagaform.


Entrématta Union Jack från EM-möbler


Ikeas finaste askar någonsin (Jag har dem i tre färger) De kommer med två babyaskar inuti. Det här är min favvofärg!


Roboten RAD. Radiostyrd kille som kan hämta saker till dig och skjuta hårda gummiskott på fienden. Man kan även tala via honom.
KÄRLEK!


Det senaste i ordningsväg. Fack för skruvar etc. Clas Olsson. Tog mig över två timmar att sortera rubbet och fylla dessa fack igår. Nu tittar jag stolt på den och mår bra.


Ask och sorteringsmani på hög nivå på bokhyllan. De snygga lådorna från IKEA heter Moppe och hur jag gjorde dem kan ni se i DIY-fliken.
Nedan ligger Robot nr 2. Roomba dammsugaren.


Le Creusets potatisförvaring i förgrunden (som jag förvarar lök i) och alla fina kokböcker som är en fröjd att bläddra i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar