fredag 24 maj 2013

Ibland är det synd om nån...


Henrik och jag har för vana att ge varandra presentkort. När någon av oss har haft det jobbigt händer det att den andra ritar ett presentkort med valfria kuponger som vi skriver ut.
Som exemplet ovan.
Ibland är det rena gåvor. Ibland är det pussar och kramar.
Det händer att jag hittar ett sånt här presentkort i nån byrå ibland och frågar Henrik om kupongerna fortfarande är giltiga.
De brukar oftast vara giltiga. De expirerar inte som de B-aktiga presentkorten som butikerna säljer inte. Det här är BRA grejer.

Det känns skönt att få ett sånt. Ibland är gesten nog för att man ska må bättre.

Vi brukar rita dem via programmet Skitch. Ett av mina mest använda program faktiskt. Man kan göra så mycket med Skitch.

Annars kan du alltid skriva ut den här.



Idag skulle jag behöva få ett presentkort känner jag. Det är rätt synd om mig tycker jag faktiskt...

2 kommentarer:

  1. hehe..gud vilka bra presentkort som inte går ut :) Vad roligt ni måste ha ihop, alltid skojiga påhitt verkar det som :) Kram

    SvaraRadera
  2. Vi växer aldrig upp. Det gör det roligt hela tiden. Vi längtar efter varandra så fort vi skiljs åt för att jobba.
    Konstigt förhållande egentligen.
    Vi är bästisar, nästan som syskon.

    SvaraRadera