fredag 1 mars 2013

Snilleblixt!


Stod och dumglodde på den här ytan i säkert en kvart. Jag kan stå och glo som en hund när jag tänker och planerar något. Att titta på ingenting ger mig en fri yta att tänka på allting.
Idag funkar inte mina tankar.
Jag ser bara det som är framför mig. Det som ÄR.


Då slår det mig. Wow. Herregud! Det är ju det. Jag ser allt linjärt just nu och har svårt att stiga utanför boxen. dörr innerdörr måla betsa fixa dörr door dörrar renovera restaurera fixa dona hur man målar dörr
Hur utnyttjar jag det linjära?
Omedelbart får jag idéer.


Det sprutar ut visioner.


Färgklickar i det inrutade.


Det positiva med att vara inträngd är att du måste göra något rakt och konkret. Den vägen följer du sen in i något nytt.
Något helt fantastiskt!

Testa att måla bredden av en dörr. En färgklick och ett abrupt steg ut ur komformiteten.
Prova med färgad tejp om du är osäker. måla dörr, dörrfärg innerdörr alcro måleri

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar