fredag 15 mars 2013

Faro


Galapremiär igår som Nöjesguiden anordnade. Faro hette filmen och var lågmäld men vackert fotad.
Träffade galet mycket kompisar från förr...


...som idi-it Dogge Doggelito. Snubben som trodde han var cool...


Just nu sitter vi i telefon och jag guidar runt karln till castingagenturer och han kör dit med GPS-en i högsta hugg. 
Han vill bli skådis nu och han är verkligen grym på att agera. Handen i handsken faktiskt!


En annan söt skådis från igår var huvudrollsinnehaverskan Clara Christiansson. Hon är bara 13 år gammal. Hon var 11 när filmen spelades in. Otroligt söt tjej.


Här har vi lite regissörer och manusförfattare som presenteras innan filmen. Det är tydligen ett par som har gjort filmen. Hon som har skrivit den heter Karin Arrhenius och han som har regisserat är Fredrik Edfeldt.

Sedan var det efterfest och jag träffade min gamla bästis Pontus Ernfors. All in all, var det en yttest trevlig kväll som fick mig att inse att jag måste gå ut oftare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar