tisdag 19 februari 2013

Baby Voluspa


Har ni testat Voluspas doftljus?

Man kommer hem. Det har stått disk. Det har stått en soppåse som har behövts kastas. Det har varit en sambo på dass.
Vad odören än är, är det ej en väldoft.
Jag tänder en Voluspa i en halvtimme. 
Odören är nu väck och himmelsk väldoft har tagit över. De finns dessutom i galet många sorter. Olika dofter som lockar även den kräsnaste. 

Jag tog en prenumeration för ett tag sedan med Damernas Värld. I den ingick två premier och det var dessa Voluspa (One Wick) som kom idag! (finns större med 2 vekar och även 3)


Crème de peche som är underbar!

Och Moso Bamboo som är favoriten av de två. Jag sniffar på den medan jag skriver detta inlägg. Wunderbar!

Ett Voluspaljus är rätt dyrt. Går på nästan 150:- styck. Ingen dålig premie alltså.

De finns att köpa hos bland annat AgnesAmelia. Just nu har de 20% rabatt på alla sina Voluspa. Du får ett för 110:- om du anger rabattkoden Feb13 i kassan.
Jag kollar på Santiago Huckleberry just nu och funderar på att slå till...

Passa på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar